Plugg

Idag började vi med nya ämnen, det kommer bli en hel del plugg framöver... På arbetsrätten var det vissa som hade svårt att komma i tid, nu har till och med rektorn mailat ut till alla fyra klasserna att det är viktigt att komma i tid för att det stör så mycket när folk kommer sent. Man tycker att sånt inte ska behövas när det gäller vuxna människor...

Lönerna ska vi inte tala om... manuella... Hur kan de tro att vi ska komma ihåg allt som vi gjorde senast i typ maj/juni? För det var det typ ingen som gjorde.


Kände mig lite såhär idag...

Åt sushi till middag, sån där färdigförpackad från mataffären. Jag har ännu inte riktigt lärt mig det där med sushi, men den här gången var det rätt gott. Får be Fredrik göra sushi nån gång, han har sagt att han kan. Och så får jag nog be honom visa mig hur man äter med pinnar oxå, för det kan jag verkligen inte. Nu åt jag med händerna, haha! ;) Saknar honom sjukt mycket, tur att jag är typ frisk nu, bara hosta idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback