Ont

Vaknade med världens huvudvärk imorse. Det var nästan lika illa som den gången jag hade hjärnskakning. Man tror att huvudet ska spricka och man kan inte röra på det för då blir smärtan värre. Samtidigt hade jag någon slags febervärk i hela kroppen och kunde inte ligga stilla för att det värkte så. Gick ju inte ihop alls...

Senare på dagen kom mamma över med efterlängtade huvudvärkstabletter. Fick i mig lite nyponsoppa oxå, sen somnade jag. Vaknade helt genomsvettig några timmar senare.

Hatar det här!

Å så messade Cissi och frågade om jag skulle med ut. Jag vill ju, har ju tjatat i flera veckor, men nu går det ju inte. Varje gång jag reser på mig blir huvudvärken värre. Vet inte om det är migrän i kombination med förkylning. Fast min migrän brukar oftast försvinna om  jag får sova... Hjärntumör?


Har egentligen tvättid nu, och skulle verkligen behöva tvätta... fan...

Saknar Fredrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback