Onsdag

Ingen sömn inatt heller. Var otroligt hängig större delen av dagen, tror att det främst berodde på sömnbristen och ganska lite på förkylningen.

Presentationen gick skitbra! Bara hoppas att man får det betyg man tycker att man förtjänar oxå. Vi skulle få veta det i nästa vecka.

Jag var den enda i klassen som hade lunch med mig, så jag ställde in den i skolans kylskåp och följde med Marzena och Mia till Brasco istället. Salty sweet sallad med halloumi och honungsdressing... mmm... ;)

Efter lunchen hade vi utvärdering och klassråd, sen fick vi äntligen åka hem, då var jag helt död.

Nu är det snart helg igen! Bara imorrn kvar. Fast fredag och lördag är bara jobb jobb jobb, och förmodligen ännu mindre sömn, om det ens är möjligt.


Imorrn börjar två nya kurser, arbetsrätt och löner2. Ska bli intressant, och skönt med lite kortare dagar framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback