Mr sandman...

Förresten så sov jag sjukt dåligt inatt. Först låg jag och vred och vände mig i ett antal timmar. Svor över grannens höga tv-volym, gick upp och sparkade på kylskåpet för att det skulle sluta låta samt stoppade in öronproppar i öronen. Somnade till slut men vaknar nån gång före fyra helt genomsvettig. Händer typ var och varannan natt nuförtiden... Sen somnar jag om en liten stund till och drömmer en skitäcklig mardröm där det känns som jag är vaken fast drömmen fortsätter, riktigt läskigt kan jag ju meddela. Kanske är det så att såna här sömnproblem är något som drabbar folk som heter Linda, kolla här. Oki att jag inte kan somna för att jag inte kan slappna av, det fattar jag ju. Men det där med att vakna helt svettig? Är ju inte så att jag har en massa kläder eller filtar på mig eller något. Fler mardrömmar kanske? Sov mycket bättre i helgen iaf, vad nu det kan bero på. ;P Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback