Fika and alkohol



Vi löneekonomer är lite lata. Idag gick vi runt och gnällde över att vi var trötta och ville gå hem, speciellt Frida och jag... Men nu är det helg! ;D På vägen hem ringde Cissi och undrade om jag ville åka tillbaka in till stan. Motvilligt tackade jag nej, för jag hade bestämt mig för att se till att komma iväg till gymmet. Det var otroligt skönt att va tillbaka igen, även om det var lite för mycket folk.

Får väl erkänna att jag blev lite besviken när jag kom hem och konstaterade att det bara var en liten katt hemma, iofs en väldigt glad katt, men ändå. Hade väl hoppats att Fredrik skulle använda de där nycklarna nån dag. Men å andra sidan så har det bara gått ett par dagar sen söndag, så lite fånig e jag allt. Men ni vet ju hur jag är.

Jag är sååå sugen på kaffe, vin eller öl med vänner. Men alla är ju så busy som vanligt, sjukskrivna, jobbar, ska bort, bor i fel delar av landet osv... Suck...!



Kommentarer
Postat av: Cissi

men mitt erbjudande passade ju inte damen :p

2009-01-28 @ 19:33:45
Postat av: Linda

Behövde ju träna juh... Beach 2012 börjar närma sig ;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback