;(

Idag är det värre igen, helt genomförkyld. Hoppas lidandet blir så kort som möjligt.

Trots att man knappt har någon ork så har jag sett till att analysera vårt företags helårsrapport. 3 mille i vinst, inte illa pinkat, önskar bara att det va på riktigt... Skulle ha skrivit en sammanfattning till vår rapportskrivning oxå, men eftersom jag inte kan öppna dox-filer på min dator så får det vänta till imorrn. Jag måste alltså pallra mig till skolan imorrn, oavsett hur jag mår. Vi ska ha genrep och så blir det väl en massa diskussioner om hur vår presentation ska se ut. Folk verkar osams på mailen... ska bli riktigt skönt när det här är över. Men nu har jag fått veta att boken vi ska ha på torsdag kostar 600 spänn! Helt sjukt ju! Jag vill inte köpa en så dyr bok!

Kommentarer
Postat av: Cissi

nä men tusan vilken otur att du blev dålig igen..

Men hör av dig när du mår bättre så kan vi väl ta en fika efter jobbet/skolan någon dag i veckan?



kram!

2009-01-18 @ 20:36:51
Postat av: Linda

Låter nice! Hoppas det värsta är över nu. Vill kunna umgås med mina nära och kära ju! ;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback