Ekonomi

Grrr... Vad trött jag blir. Jag lyckades tydligen övertrassera mitt bankkonto med 120 kr den 22 december. Lönen kom sedan in dagen efter. Men eftersom kontot var övertrasserat i ett antal timmar har nu banken dragit en straffavgift på 95 kr, inte vad jag behövde just nu... Och csn maskar som vanligt. Skolan börjar i övermorgon och jag vill kunna lämna min studieförsäkran på en gång men frågan är om jag kommer kunna göra det. Har fortfarande inte fått ok på de papper om studieresultat som jag lämnade till skolan i slutet av november. Jag har ett antal svinhöga räkningar som ska betalas i mitten av månaden, och dem har jag redan fått förlängda så jag kan ju knappast ringa igen och be om uppskov. Sååå trött på att va student... fast å andra sidan har man kanske fler utgifter om man har en högre inkomst. Men man behöver ju inte hålla på och skicka in papper och gå i månader utan svar...

 

Jag sov alldeles för länge idag. Inte bra att sova bort halva näst sista lediga dagen. Fast jag har ju ändå inget inplanerat, förutom att jag måste handla och träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback