Bröllop

Idag är det bättre, mycket bättre. Ingen huvudvärk, fast vid några tillfällen har det kännts som att den varit på väg. Bara hosta idag, och ont i halsen. Snart kommer min röst att vara helt borta. Sånt tycker jag är kul. ;) Dock kan det bli jobbigt om jag inte kan prata på onsdag då vi har redovisning av vårt projekt...

Åkte till V-by och köpte halstabletter och hostmedicin. Jag är ju en sån som proppar i mig ALLT för att bli av med sjukan så fort som möjligt, hatar att va sjuk.

Mycket mer än så har jag inte gjort idag. Måste ta tag i det där himla skolarbetet oxå. Fyra dagar kvar, sen är det över!

Usch ja, är så mycket som man borde ta tag i. Men det får väl bli en grej i taget antar jag. Har iaf varit duktig och bokat in två viktiga saker nästnästa vecka.

Förresten, har jag sagt att min mamma ska gifta sig? Jag trodde hon skojade först, hon blev nog lite sur för det... Men i slutet av sommaren är det tänkt. Trevligt! ;D



En annan bra grej är att jag har kommit på att om mammas killes företag går bra så kan han sen utöka det. Då tänker jag mig ett café, som jag kan driva. Skitbra ju! Jag är så smart ibland! Måste bero på den där hjärntumören... som John Travolta i Fenomen. Fast jag har inte lyckats få några pennor att sväva ännu. Kanske inte är en tumör trots allt...

Kommentarer
Postat av: Cissi

åhh vad kul.. Grattis Lindas mamma! :D

2009-01-17 @ 19:47:03
Postat av: Tobias

ja exakt ;)

Postat av: Sara

Du e störd.... järntummör he he. Oj de va som fan säg grattis till mamma! O om du får ett fik så vill ja ha klipp kort bara så du vet. För ja har nog aldrig mer råd att fika efter detta lägenhets köp känns de som! Puss puss

2009-01-18 @ 10:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback