Bokslut

Trött, trött, trött. Sov väldigt dåligt inatt, igen.

I skolan blev det ett smärre kaos efter lunch. Vi hittade en massa fel och fick skriva ut nya resultatrapporter hela tiden. Och jag blev helt galen för jag satt ju och skrev en rapport om själva resultatrapporten men det jag skrev stämde ju inte heller när själva resultatet var fel. Gaaahhh! Men nu ska allt va klart, bokslutet är gjort och imorrn ska jag bara skriva en sammanfattning. På onsdag är det redovisning, ska bli så skönt att slippa det här snart. Visst är det kul, men samtidigt inte alls.

Efter skolan mötte jag upp mamma så jag fick sällskap på gymmet.

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig. Fast helst skulle jag nog vilja kolla på Criminal Minds, får väl se hur det blir med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback