Apa

Fredrik och jag kollade på tv häromdan...
Jag: Asså den där ungen där... ser ut som en...
Fredrik: Orangutang!
Jag: Jaaaa! Gud vad skönt att det inte bara va jag som tyckte det!

Haha!


Fortfarande inte ens ett pip från csn... jag börjar få lite ont i magen... Hur gör jag med de där typ 2000 kronorna som ska va betalda runt den 16:e? Jag var bland de första som lämnade de där papprena om klarade studieresultat till skolan, ändå har jag inte hört något medan andra fått sin studieförsäkran att skicka in... Ångest!

Måste erkänna att skolan var roligare än väntat. Jag gillar ju att hålla på med varor och leverantörer och det fick jag göra idag. Har ju börjat med driften nu, och om två veckor är det redovisning, hej vad det går! En dålig sak var att cafeterian inte öppnar förrän på måndag. Hur tänkte de då? Vi brukar alltid fika två gånger om dagen. Idag på eftermiddagen fick vi komma in på lärarrummet och sno kaffe där, det var ju iofs snällt.

Efter jobbet var jag på gymmet. Först var det rätt lugnt sen blev det massor med folk. Skönare att träna senare på kvällen, men jag visste inte om jag skulle orka, så det var lika bra att ta det på en gång. Blev jätteglad när jag såg att jag fått mess medan jag tränade. Många gånger tror man att man iaf ska ha något mess eller missat samtal efter att mobilen legat instängd i skåpet i omklädningsrummet i 1,5-2 timmar, men oftast är så inte fallet. Konstigt va!? Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback