It's all good

"What keeps you from moving, are you afraid to be loved
see how my hands shake, I was raised on it like a drug..."
ur Damaged ones, Anna Ternheim



Jag har hittat ett fotoredigeringsprogram (heter det så?). Skoj skoj! Skorna känns ju rätt sköna, iaf när man ligger i sängen... Imorrn måste jag shoppa strumpbyxor, fast jag hittar ju inte de jag vill ha, väldigt frustrerande. Bodylotion måste jag ha oxå. Hoppas mamma har shoppat något sånt åt mig, hon sa att hon köpt något. Min 400-kronors lotion är typ slut. Attans... Mamma, du har ju skapat ett beroende nu! Hur tänkte du? Haha! För ärligt, den är helt gudomlig, min L'Occitane...

Vad jag svamlar... Känns som att jag börjar komma tillbaka till mitt glada jag igen. Igår var en sjukt bra dag. Katarina frågade hur jag mådde och jag svarade "braaa! bara braaa!" och insåg att det faktiskt var sant. Fasiken vad skönt. Sen att jag gav en person på löneprovet alldeles för hög lön, det är en annan sak. ;P

Och kvällen igår var jättemysig, trots fotboll, haha. Nädå, jag kan faktiskt titta på sånt nu. Och så hade jag ju vin oxå! Ja och underbart sällskap såklart. Finaste finaste... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback