Skola

Uuuhh! Jag är sååå trött! Tentan imorse gick inte så bra tror jag, men jag hoppas att jag blir godkänd. Det är alltid en massa saker man missar, plus att jag fick nån slags blackout vid bokföringen, bra där Linda. Efter provet blev det en veggietoast med Mia på Brasco. Gott! ;)

Sen blev det löner på datorn, oj vad jag inte kommer ihåg mycket av det där, haha! Men det gick väl hyfsat, tenta nästa onsdag, yeeeey...

Höll på att somna på vägen hem, det va en väldigt lång dag. Efter att ha pratat lite med mamma i telefon och sen med Julia som ringde och tackade för sin namnsdagspresent. ;) Jag skickade lite Hello Kitty-grejer till henne för att hon är så söt!

Sen somnade jag! Och vaknade med ett ryck när Fredrik ringde. Jag tror min hand hade somnat för det gick först knappt att trycka på svara-knappen, haha! Han och Henke hade iaf flyttat färdigt! Värsta bra! Fast jag åker inte dit förrän imorrn. Då har han hunnit plocka lite själv och jag slipper vara borta från Tilda alltför länge.

Förresten så fick jag VG på projektet! Yey! Känns superskönt för jag hade verkligen vägrat att godta något annat. Gruppbetyget blev oxå VG, skoj skoj! Dock var det väl vissa som inte riktigt fick de betyg de förtjänade eller förtjänade de betyg de fick... Men nog pratat om det...

Nu ska jag prata klart med lillebror och sen ska jag försöka ta mig ut på en promenad.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej, glömde helt bort att tacka för klubban som kom med posten igår! Jättegulligt!! Nu får jag dåligt samvete här....Kram!!!!

Postat av: Linda

Varsågod! ;) Du fick en klubba å alla andra fick choklad, för jag hade för mig att du inte gillar choklad. KRAM!

2009-02-18 @ 12:24:03
URL: http://bumblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback