Feels like friday

Tjohoo! Nu är det helg igen! Sweet! Och ingenting har man att plugga eller så. Känns väldigt bra.

På lördag ska ju jag och Fredrik på bröllopsfest. Jag har funderat en hel del på vad jag ska ha till min svarta "spets"-klänning. Igår fyndade jag ett par superfina pumps för endast 149 kr. Här är mina nya bejbis:


 

De är ju självklart lite trånga, så jag staplar runt i dem hemma och försöker gå in dem. Får väl ha dem på mig imorrn under min planerade storstädning, haha. Köpte ett vitt band till klänningen och en vit liten klutch, tror ni det funkar? Kunde inte komma på någon bra färg. Champagne hade varit fint, men inte lätt att hitta väskor i annan färg än typ svart...

Usch, jag borde nog inte ligga såhär på mage i sängen och skriva, påfrestande för nacken, och käken... Tandläkaren konstaterade ju att det var något med mina käkar. Jag ska helst inte tugga tuggummi eller äta jättesega saker (kom på det idag när jag åt en ciabatta...) och så ska jag vara försiktig med att gapa stort (glömmer bort det hela tiden och kommer alltid på det när jag är mitt i en gigantisk gäspning). Dessa restriktioner har ju även skapat dilemman som jag går och grubblar över... hahahahahaha! Men det löser sig nog. ;D Min tandläkare är förresten med i sensodyn-reklamen på teve. Hon är jättebra, jag är glad att jag hittade den kliniken för det kändes inte fullt så läskigt som jag förväntat mig. Så är du tandvårdsrädd, gå dit!


Kommentarer
Postat av: Sara

Restriktioner? He he ja tror ja tänker på samma sak o om ja gört så e mitt fnitter befogat just nu he he. Puss

2009-02-27 @ 06:13:53
Postat av: Linda

You naughty naughty girl... förmodligen tänker vi samma... hehe! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback