Motgångar

Just nu känns det som att ALLT går emot mig. Det stod i mitt horoskop att det skulle vända efter onsdag, men nu är det fan torsdag!

Vad har hänt idag då? Jo, jag har jagat den där tanten ang. praktik. Sist sa hon att hon skulle ringa vid 13-14. Hon har fortfarande inte ringt... Jag är den enda i klassen som inte har nån praktikplats än. Känns härligt. Men det löser väl sig.

När jag kom hem idag upptäckte jag att mitt kylskåp hade slutat att fungera. Det var bara att slänga allt som stod därinne, kul...

Känns som att jag hade behövt den där resan mamma och jag fick, som mamma och Jimmy är på nu. Fan...

En lite bättre sak var att jag fick VG på arbetsrätten, både på tentan och slutbetyget. På lönetentan fick jag bara ett poäng över godkänt-gränsen. Inte bra, men jag är ändå sjukt glad att det inte blev IG. Nu måste jag försöka göra riktigt bra ifrån mig på nästa veckas tenta.

En annan bra sak idag var väl att jag äntligen tagit mod till mig och bokat in ett tandläkarbesök, det tog bara ca 4 månader att samla det där modet...

 Tänk när man va såhär liten och bekymmersfri... vore nice. ;) Söt va man oxå.

Jag har sjukt ont i nacken. Skulle behöva massage tror jag. Ankan du måste komma hem! ;P Det värker i både huvud och nacke, på något konstigt sätt. Usch ja, inte så sugen på att sitta i kassan med värk, men men. Undrar om det går att muta Fredrik till massage... förmodligen inte. Saknar honom nu iaf, när det mesta känns skit.

På tisdag ska jag iaf träffa Cissi och Linda för en fika, yey! Behöver verkligen sånt nu. Och Sara, hör av dig om du hittar nån lucka. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback