14 februari

J-a skitdag det här med. Tror fredagen den 13:e kommer prägla hela helgen. Kul... Har suttit och kämpat med de löner som jag inte hade gjort klart. Nu har jag bara en kvar som jag inte får ihop, men den människan ska ha slutlön och har tagit ut förskottssemester så det borde va semestern som jag tänker fel på. På't igen bara. Sen har jag en lön som jag inte har facit till, har messat Frida men jag antar att folk har roligare saker för sig en vacker dag som denna.

Händer det något skoj idag? Själv har jag fått ett Alla ♥-dag sms, och det var inte från min pojkvän... Ja, och så fick jag ett irriterat samtal imorse, när jag var helt yrvaken, jag hoppas det löste/löser sig, men än så länge verkar leveransen inte ha kommit fram för jag har inte hört ett pip... Så sååå kul har jag det. Mår riktigt skit faktiskt. Och den där j-a tentan hänger över en som ett stort orosmoln.

Nähä, får väl försöka få ihop den där lönen. Och sen skulle jag behöva räkna hela halvåret igen (typ drygt 25 löner...) och sen lära mig att bokföra och deklarera skiten oxå. Vilken rolig utbildning jag har valt att gå! Fan vad jag inte gillar att va på ett sånt här humör, inte idag, inte nu... ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback