TNT

Hellu!

Konserten igår var sjukt bra! Tänk att små runtskuttande gamla gubbar kan få hela Globen att koka. Vi hade väl inte världens bästa platser där högst uppe på C-sektionen ovanför vänstra sidan av scenen. Men ändå väldigt bra då alla som satt framför oss höll sig sittande hela tiden, och alla överfulla bröliga gubbar var på lagom avstånd. Jag är iaf väldigt glad att jag fick de där biljetterna, det var roligt! Såg inte Lotta i Globen, men mötte henne på t-banan i Alvik. ;)

Förresten så får vi nya kassor på jobbet lagom till nästa gång jag jobbar, ska bli nice!

Eftersom jag kom hem rätt sent igår och plogbilarna har hållt mig vaken halva natten så var jag rätt trött idag. Men jag pallrade mig iväg till skolan som Frida och jag bestämt. Var bara tvungen att rusa ner till cafeterian det första jag gjorde när jag kom fram, KAFFE! Hade ju redan druckit hemma, men det var inte tillräckligt. Det var bara vi i datasalen, så det blev en hel del prat mellan lönekörningarna.

Och jag har "lagat" mitt kylskåp! Frida frågade mig om jag kollat proppskåpet... hon hade nämligen haft exakt samma problem en gång... HAHAHAHAHAHAHAHA! Jaaa! Jag veeet! Så j-a pinsamt! Jag tänkte inte ens på att jag hade ett sånt. Man kan inte va smart jämt...

Vid 14.30 åkte jag till V-by. Kollade runt lite innan mitt möte, behöver lite accessoarer till klänningen på lördag, så det inte bara blir svart lixom. Vet inte om jag hittade något, rosa pumps känns inte riktigt rätt. Men svart och guld känns mer jul och nyår än bröllopsfest (obs fest, inte bröllopsceremoni), eller? Kom gärna med tips!

16.00 var det möte, som gick bra. Nu har jag en praktikplats! Yey! Skönt att saker och ting börjar gå min väg igen. Men imorrn är det iofs tandläkarbesök, så då spricker väl det... Efter det blir det nog gymmet, och efter det plugg. Sen blir det fika/middag med Cissi och Linda. Ska bli skoj, bara tandläkarn avklaras så blir det bra.



Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback