Rockar fett ikväll! ;D

För en gångs skull var det självklart fullbokat i tvättstugan. Så det blir till att gå naken nån dag eller två...

Har istället ägnat mig åt att plugga lite AC/DC och städa. Men jag längtar sjukt mycket efter en Lasse-konsert (är väl på det humöret, "mina tankar och minnen står mig upp i halsen..."), så därför går min Lasse-dvd varm här just nu. Han ska tydligen spela i Halden, Norge på onsdag, staden där min mormor är uppväxt och där Karl den XII blev skjuten (ja innan mormor föddes alltså...). Hade varit väääldigt nice. Fast sommarkonserter passar nog honom ännu bättre tror jag.

Lasse     Å Halden, by night

Men jag gillade faktiskt en hel del av AC/DC-låtarna oxå. Och jag har ju faktiskt sett School of Rock typ 1,5 ggr, haha! Så det ska bli kul ikväll, läste att fredagens konsert fått riktigt bra kritik. Min hårdrockiga chef skulle oxå gå, får väl se om jag ser henne där. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback