Hååår!

Bokade av Liss. 5 900 kr känns liiite saftigt just nu, även om det är något jag vill fixa inom en snar framtid. Tänkte att jag faktiskt borde gå till tandläkaren först och främst, om jag nu vågar ringa. Sa till mamma idag att hon nog måste ringa åt mig om det ska hända något, och sen följa med och hålla handen. Tandläkare och spindlar är nog det läskigaste som finns... Sa jag att jag hittade en död stor spindel i duschen igår? Jag skakade i hela kroppen, och då var den döööd! Herreguuud. Jag som trodde att jag överdrev min spindelfobi ibland, men tydligen inte. Några sekunder senare hoppade jag en halvmeter (minst) upp i luften när jag fick för mig att tvållöddret som rann längs benet var ytterligare en spindel... Illa...

Har hängt upp mig på det där om kalla hårfärger... Ska man gå till frisören? Stod och kollade på blondering idag, för avfärgning alltså. Men frågan är om det inte är säkrast att gå till en salong. Sist jag gjorde det blev jag jättenöjd. Men sen nån månad senare kände jag mig färglös, och då blev det mörkt igen... För mörkt... Och där är vi nu. Försöker hitta lite mer info om kalla färger på nätet, men jag blir bara ännu mer förvirrad. Askblond är en kall färg, men den finns tydligen i hur många nyanser som helst. ;) Knaaas! Jaja, det löser sig. Om inte - raka och keps!

 
Min naturliga hårfärg! Å jäklarns vilket hååår! Ge tebax!


Hey! Hockeyfrilla! Typ...


Lugg... Let's not try that again...


För då måste man ha hårband för att inte se förjääävlig ut...


Självtorkat. Eller så har jag sett en spindel...


Har man en riktigt dålig hårdag så får man ta på sig en accessoar som drar uppmärksamhet från håret... Guuud vad jag inte gillar den här bilden, haha!

Hmmm... Kommer ligga sömnlös inatt. Men nu blev jag väldigt kär i översta bilden här, och det är ju faktiskt min naturliga hårfärg. För jag hade definitivt inte färgat håret när jag var så liten, möjligtvis lite solblekt, vet inte riktigt. Ska fråga mamma om hon vet. Åhhh, det ser så fint, långt och tjockt ut. Vad hände!? Finns det några avvänjing(hur fan stavas det?)skliniker för galna hårfärgare? Jag borde va direktkvalificerad. Mmm... Ska nog göra något åt det här, snart, mycket snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback