Torsdag

Hmmm... Überfullt med kommentarer, WOW lixom... Jag tolkar det som att det nog blir asbra om jag kommer hem med rosa hår, bara så ni vet. ;P

Aaahhh, myskväll igår! Thaimat och filmen Barnhemmet. Det var riktigt mysigt, fast jag pratar väldigt mycket ibland... och nu har jag börjat utveckla talfel oxå, hände flera gånger igår. Vi får hoppas att det går över.

Ska gå snart. Skulle först va på salongen vid 10.45, sen ringde jag dit igen för jag var osäker på om de hade förstått att jag skulle fixa rätt mycket och att det krävdes ganska mycket tid. "Kom elva istället", sa killen då. Och då börjar man fundera lite över om han bara bytte frisör eller om han egentligen mena tio... Jag tänker inte ringa igen... Men tänkte att jag ändå kan hänga i V-by en timma, kolla runt lite. Får se senare om jag kanske lägger upp lite bilder, om det blir bra... ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback