Tisdag

Wiiieee!! ;D Hur är läget? Jag har haft en rätt seg skoldag, men en trevlig eftermiddag. Precis när jag höll på och packade ihop mina grejer messade Fredrik och undrade vad jag gjorde. Han var på väg till Brasco, caféet där jag och mina klasskamrater äter lunch ibland, som ägs av hans moster. Så jag mötte upp honom och följde med dit en sväng. Det blev latte och lite rundvandring. ;)

Sen åkte jag hem och nu klurar jag på kvällens planer, ev lite mat, plugga arbetsrätt och ta en promenad. Imorrn har jag sovmorgon till 13 så planen är att jag ska till gymmet innan skolan och sen efter så har ju Fredrik lovat att komma hit.

På torsdag är jag ledig och har bokat en tid på Bobby's i V-by, yey!


Vem vet, jag kanske ser ut så här snart... Tihi! ;) Vadsomhelst känns bättre än nu. Önskar jag var sådär brun iaf, sjukt blek för tillfället. Hade behövt den där Gran Canaria-resan som mamma och Jimmy åker på om två veckor, but noooooooo... Fan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback