Tandis

Ja, då har svenska folket lärt sig ett nytt ord idag, konselj! Haha! Åh, det är så roligt det här. Och jag vet inte ens varför jag tycker det är roligt. Säkert för att jag är tjej, eller hur? Hehe... ;P De visade ett litet kunngörande med kungen, drottningen och det blivande brudparet på tv nyss. Det var rätt roligt för de hade skrivit fusklappar och så. Det känns dock lite synd att kungen ska "godkänna" vem hon gifter sig med, liiite förlegat. Plus att nu verkligen förväntas det att det ska produceras en massa barn, "minst 3-4 stycken" sa en gubbe på tv. Men va fan! Det får de väl bestämma själva!? Men men...

Å jag var så duktig hos tandläkaren idag! Det gick lååångt över förväntan. Hade några mindre hål men det var inte ens i närheten så allvarligt som jag trodde. Så himla skönt. Ingen tandsten. Fick även beröm för min tandborstningsteknik, tandköttet sitter där det ska. Jag fick inget bokmärke, har de slutat med såna? ;P Dock fick jag en såndär tandtrådsmojäng, plackers eller vad de heter. 

Om en timme ska jag in mot stan igen, skoj skoj! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback