One of those days

J-a skitdag! Kan ju ha något att göra med att det är fredagen den 13:e idag... Jag har iaf lyckats tappa ut kaffepulver på golvet, fått ett glas med cola att svämma över 2(!) gånger och så kom jag på för en stund sedan att jag blandat ihop editionsplikten och informationsskyldigheten på tentan, j-a skit! Men nu är iaf en tenta över, bara två kvar den här terminen, nästa är på måndag... Usch ja...

När jag kom hem på eftermiddagen gick jag och la mig en stund. Somnade och drömde en konstig dröm. Sen när jag vaknade visste jag först inte var jag var och för nån hundradels sekund visste jag inte ens vem jag var... Illa...

 Hittade en mus i duschen förut oxå, vette 17 vad den gjorde där... Jag hoppas att den inte hunnit föröka sig. Fast möss är inte lika läskiga som spindlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback