Brownie

Wow-effekten uteblev... Det var tydligen någon som hade färgat sönder sitt hår... hrm hrm... hahahaha! Men nu är det brunt iaf, istället för typ svart, vilket är en klar förbättring. Sen ska jag satsa på att göra slingor ett par gånger under våren för att bli lite ljusare till sommaren. Det blir nog skitbra. Och frisören var jätteschysst. Jag hade fått intrycket att hon var en aning snorkig/stroppig från andra gånger då jag varit där, men nu när det var hon som klippte, avfärgade, slingade och tonade så fick jag en annan uppfattning. Sånt är bra tycker jag.



Vad glad jag blev nu när jag kom på att jag hade thaimat kvar från igår. Synd bara att det inte var Fredriks mat som var kvar, den var ännu godare. Men den åt vi upp! ;)


Kommentarer
Postat av: Annika

Fint! :D

2009-02-06 @ 02:10:41
Postat av: Cissi

nice! :D

2009-02-06 @ 06:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback