090227

Ujuj, vad hände? Halva dan har ju snart gått. Haha, nä kanske inte, men jag hade tänkt att komma iväg och träna hyfsat tidigt. Får väl bege mig snart, så jag får det gjort.

Har iaf betalat mina räkningar. Fan man vågar ju knappt logga in på banken, för man vet aldrig hur det kan se ut där. Ibland känns det som att man är pank på en gång redan den 25:e. Usch ja... Så trött på att man ska va så himla beroende av pengar. Fast det går ju tydligen utan oxå. Man kan göra som Elin, den mest omaterialistiska människan jag känner, och ge bort alla sina saker och säga upp sin lägenhet för att cykla runt i Sverige. Men det känns inte riktigt som jag. Alla är vi olika, och Elin är helt enkelt underbara lilla arga och omaterialistiska Elin... ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Känner igen den där bank-känslan.. Usch. Vad har det gått nu, fyra dar? Längtar redan till nästa lön. När ska man lära sig? Kram

2009-03-01 @ 10:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback