090202

Hellu!

Gaaahh min 1/!-tangent är trööög! Jobbigt...

Idag slutade jag tidigt, för Noche och jag skippade föreläsningen. Gick bara dit och tog papper, sen smet vi iväg till bussen, som idag kördes av en puckad busschaufför. Han såg tydligen inte mitt kort, vilket inte jag uppfattade eftersom han inte kollade på mig när han tydligen pratade med mig. Herregud, han var riktigt korkad...

Åkte hemåt. Ringde mamma och kollade om hon hade tänkt träna, och det hade hon. Så jag mötte upp henne så att vi gick tillsammans, vilket var bra eftersom jag var fruktansvärt opepp.

Usch vad klockan är mycket redan, dagarna går så fort! Fredrik sa nu att han ska komma på onsdag, bra bra! Vore mysigt att umgås lite vaken tid oxå. ;)

Nu ska jag fundera på vad jag ska äta, samt om jag ska göra några löneuppgifter eller arbetsrättsuppgifter till imorrn, eller om jag bara ska slappa... ;) Jag är trött, och lat... hehe! Roligare än så blir det inte just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback