Tjohoo!

Intervjun gick hyfsat tror jag. Ibland ska man kanske inte vara 100% ärlig i alla frågor, men men. Hon sa iaf att hon skulle presentera mig för kunden, så får vi väl se om jag får komma på ytterligare en intervju.

När jag kom hem var Fredrik fortfarande hemma. Men han hade smitit ut medan jag var borta och åkt till Fruängen och köpt rosor och bubbel till mig! Så nu har jag lite dåligt samvete för att jag pikade honom om det igår, men han sa att han planerat det hela tiden men att han var lite osäker på vilken dag det var. Och det är väl jag med, tar vi examen idag eller var det det vi gjorde igår, eller i förrgår? Idag är det avslutningslunch och sen är det ingen mer skola alls! Sjukt glad blev jag för presenterna iaf.

Var i skolan imorse för att fixa kopior på alla mina intyg och betyg eftersom det stod i mailet från rekryteraren att jag skulle ha dem med mig. Sen frågade hon inte ens efter dem, så jag kunde ha sovit en timme längre imorse. Men nu har jag ju iaf lite kopior inför ev kommande möten.

Nu ska jag snart ta t-banan till Rådhuset och möta upp klassen. Säkert sista gången man ser vissa. Men jag hoppas att man kommer hålla lite kontakt med de flesta.

SKÅL för mig! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback