Tisdag

Europe-konsert igår, väldigt trevligt. Bäst var självklart de gamla låtarna som jag kände igen, men det fanns även andra som var bra. Nu önskar jag innerligt att nästa konsert blir Thåström, men då måste biljetten va gratis. Får se om det går att ordna.

Det blev spontan vinkväll i Sätra i söndags då jag och Elin passade på att umgås när pojkarna var ute och slirade. Sen kom de hem och slirade lite till innan jag höll på att somna på soffan och vi tog en taxi hem strax före tre. Kenneth och Elin hade fortsatt att parta till 5, så kan det gå när man är barnfri för en gångs skull. ;) Fredrik dansade för oss under kvällen, jag måste lägga upp filmen på fejjan sen, haha!

Idag har jag gjort massor. Var och lunchade med Lilo och Cissi och tittade dregglande på när de shoppade järnet. JAG VILL OXÅ! Monki hade en del fina saker väldigt billigt. Sen var det jobbintervju, jag tror den gick bra.

När intervjun var klar åkte jag till H-by för att hämta mina soffbord (satsbord). Jag trodde att alla tre skulle gå att frakta i en IKEA-kasse, men oj vad fel jag hade. Snälla mamma och Jimmy kom och hämtade mig, mina bord och en massa andra saker (Fredrik kommer bli galen på mig...) och körde mig "hem". Det är så himla fint här nu, ja dvs om man bortser från alla grejer som ska slängas eller ställas ner i källarförrådet. Mamma bjöd mig och lillebror på middag på sushistället i centrum. Vi har aldrig varit där tidigare, och det visade sig vara ett jättebra ställe. Maten var väldigt god. Mamma och jag åt kyckling teriyaki och Jimmy åt sushi.

Resten av kvällen har jag bara städat och fixat. Fredrik och jag skruvade ihop två Malm-byråer igår, så nu har jag fått en låda till! ;D Måste se till att lägga ut en annons om min lägenhet snart...

Imorrn ska jag köpa lite dricka till nyår och så ska jag träffa Jossan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback