Snart över

Ujujuj, nu är det inte långt kvar här i skolan. Imorrn väntar redovisning och opponering på en av de andra grupperna. Sen är det bara finslip och feedback på torsdag. På fredag väntar examenslunch och sedan är jag alltså utbildad löneekonom. Känns som att de här två åren gått sjukt fort.

De senaste veckorna har jag dock inte varit särskilt rolig att ha att göra med. Fler än få har råkat ut för mina utbrott... Stress och frustration, ja... Hoppas jultomten levererar ett jobb nästa fredag.

Det är tråkigt att vissa nära och kära inte verkar förstå att man kanske behöver lite sällskap och annat att tänka på under t ex nästa vecka. Vi pratade om julbaka och göra godis, men sen blev det inget viktigt eftersom det redan fanns bullar, fast det kanske inte riktigt var hela grejen, iaf inte för min del, från början. Nu har jag fått en massa saffran så jag ställer mig nog och bakar någon dag ändå. Skulle vilja göra knäck oxå, men vi får se.

Helgen som var var jättemysig, även om fredagen inte blev fullt så party som vi hoppats. Nästa helg ska Fredrik jobba, så jag får väl kanske spara lite bullbak till dess. Ingen som vill komma och hjälpa till eller bara dricka glögg eller något?

Idag fick min lillebror en lägenhet, inte alltför långt från oss. Värsta bra, nu ska jag bara ha ett jobb så har vi båda fått de bästa julklapparna.

Igår hade Fredriks föräldrar inbrott i sitt hem. Inte särskilt kul så här i jultider, eller ens någonsin. Lyckligtvis verkar det inte som att tjuven/tjuvarna fick med sig så mycket, men det är ju alltid obehagligt när någon inkräktar på ens privata sfär.

Nu måste jag engagera mig mer i det sista i grupparbetet. Som sagt, redovisning imorrn!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja vill göra bullar o knäck!!!! Men ja jobbar ju för fan jämt!!!!! GRRRRRRRR Puss o kram

2009-12-15 @ 22:13:38
Postat av: Linda

Ja det är ju för j-a illa. Jag får bombhota IKEA helt enkelt, tror du att du får ledigt då?

2009-12-15 @ 23:06:46
Postat av: Sara

Alltp de kan fungera mén riken e att ja bara får stå ute o frysa oxå.... Men va fan vi kanske kan göra knäck efter jul? Eller ja efter nyår blir de väll. Henne gud ja jobbar verkligen eller e bort rest ända till helgen v 1, hur jävla smart e de?

2009-12-16 @ 22:32:23
Postat av: Linda

Inte särskilt smart alls tycker jag... ;P

2009-12-17 @ 12:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback