Inte många timmar kvar nu

Blev ingen dejt med Jossan igår, hon blev sjuk. Men jag träffade Sara istället och höll henne sällskap innan hennes tåg till Gävle gick. Mycket trevligt. Sara bjöd sin fattiga vän på fika, vilket hon inte hade behövt, men är man SuperSnällaSilverSara så är man... ♥

Jag la ut min lägenhet på Blocket igår kväll. Imorse hade jag över hundra mail i inboxen. Har försökt att sålla ut de intressantaste och till och med mailat en tjej som verkade intressantast av dem alla. Men jag tycker synd om alla som verkligen verkligen behöver lägenheter, önskar att jag hade flera. Hoppas allt går smidigt iaf, jag är inte så bra på sånt här.

Ikväll blir det fest här. Fredrik lyckades prata till sig två mikrofoner till X-boxen billigt häromdagen, så vi hoppas på mycket Lips och BandHero ikväll! Alla slutar dock jättesent så jag ska åka in till Fredriks jobb och hänga i baren eller något och tigga till mig lite mat. Trist bara att hänga själv, men men. När kockarna slutar åker vi hit och sen kommer servitriserna efter. Så nu ska jag ta och dammsuga en sista gång här (det behövs alltid två vändor med dammsugaren för det kommer alltid fram saker i efterhand...) och plocka lite sen blir det dusch och piff. Än så länge är det iaf gott om tid. Men vad fan ska man ha på sig?

Nyårslöftet blir att gå ner i vikt, klyschigt va!? Vi fick en hallspegel häromdan och nu ser man verkligen hur mycket man gått upp de senaste månaderna... Kuuul... Jag skyller på all stress, så det så. Jaja, hoppas min pojkvän älskar mig ändå för jag känner mig inte snygg nånstans just nu. Det blir till att börja pallra sig till gymmet, synd bara att jag inte gillar Sats Liljeholmen... får tvinga mig dit ändå. På den arbetsplatsen där jag blivit erbjuden en visstidsanställning fanns annars träningsmöjligheter, det låter ju oxå intressant.

Gott Nytt År nu alla! Puss å Kram så ses vi år 2010! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Gott nytt år! Ja tycker om att bli kallad SuperSnällaSilverSara:) Hoppas ni får de kul ikväll ja försöker göra en potatis gratäng ha ha, lagom svensson lyx lixom. Puss o kram.

2009-12-31 @ 19:16:01
Postat av: Annika

Grattis till jobb!! Vad är det för ställe? Vi får väl gymdejta lite för jag skulle verkligen behöva köra lite spinning.. Vad sägs om det? När kan du? Kram

2010-01-01 @ 19:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback