2 dagar kvar

Fy fan vad jag är glad över all snö som är överallt. Sååå mysigt! Idag är det dock väldigt kallt ute, men man får klä på sig ordentligt helt enkelt. Jag hade mina höststövlar till jobbintervjun så jag frös en aning på dit- och hemvägen, går jag ut mer idag får det bli vinterpjucks!

Jag tror att intervjun gick bra, det kändes så, men det vet man ju aldrig. Igår ringde ett annat företag och ville att jag skulle komma på intervju nästa vecka, på ett jobb som jag inte ens hade sökt, ja tack!

Fredrik har lämnat en spritspåse med mintchokladmousse i kylskåpet... jag vet inte om det är så jättebra... men chokladmousse är väl supernyttigt va? Gaahhh, det är ju så jädrans gott! ;D

Imorrn blir det lite "lill-jul" hos Fredriks föräldrar och sen är den stora dagen! Ni kommer väl ihåg att jag alltid vaknar typ jättetidigt på julafton? Haha, får se hur det blir i år. Kanske bara bra om vi sitter och kollar på film halva natten så att jag inte orkar gå upp förrän bortåt 10-tiden. Kanske lite tidigare, för jag tänkte hinna till min lägenhet och kolla posten och så innan jag ska vara hos mormor och morfar. Världens bästa mormor och morfar, jag fick en examenspresent av dem som gör att jag iaf klarar av mina räkningar den här månaden. Jag blev ju helt gråtfärdig av lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback