Fredag

Gaahhh! Vilken tråkig fredagkväll! Men å andra sidan hade jag nog inte orkat göra så mycket iaf. Dricker lite vin bara, för mig själv. Idag var första gången på länge som jag inte behövde visa leg på systemet. Kan iofs ha berott på att jag bara köpte en liten vinflaska och att jag hade passet i handen. Eller så börjar jag helt enkelt att se jävligt "schleten" och gammal ut...

Tidigare idag vinkade jag av Fredrik och de andra pojkarna när de skulle bege sig mot Dalarna för kräftfiske och grabbhelg, en mångårig tradition. Vi har kommit fram till att det bara är bra att inte tjejer får följa med för jag hade förmodligen befriat de stackars kräftorna från att bli kokta levande och då hade det nog blivit rätt dålig stämning. Förra året testade pojkarna om en aluminiumburk blir varm om man lägger den i elden... det blev den...

Såhär såg det ut förra helgen, när vi var på Fredriks familjs landställe. Tyvärr har jag inga kort på mig från helgen, det är det dumma när man fotar. Vet dock att Lilas har en bild på mig när jag har kräfthatt och haklapp på mig...


Fredrik (Satan i gatan vad jag älskar den mannen!)        Lilas och Julia


Magnus                                                                        Julia och Henke

Igår var vi förresten ut till Heron City för att köpa en mobiltelefon till mig, men det gick inte så bra att ta den på avbetalning när man inte har en inkomst. Var ju iofs väntat. Men för några år sen fick jag lixom köpa en hemmabioanläggning för 5 000 kr trots att jag hade inkomst 0. Så jag hade lite förhoppningar iaf. Men men...

Vi gick till O'learys och åt hamburgare och sen blev det spontanbowling på Spinners i en timma. Det var jättekul. Men jag kom fram till att jag nog inte är så bra som jag vill tro att jag är. Dessutom har jag tydligen fel grepp och allt, men hey det går ju hyfsat ändå! Fredrik var väldigt duktig och vann allt såklart. Dock bör man kanske vara fler än två när man bowlar för man hann ju knappt vila, jag var helt slut efter den där timman. Då
åkte vi hem och tittade på Män som hatar kvinnor. Den var helt ok, inte helt fantastisk som halva Sverige verkar tycka, men som sagt ok. Dock förstår jag inte varför alla filmer vi ser lyckas innehålla såna hemska vidriga våldtäktsscener. Jag började grina igår för det var så hemskt. Sen såg vi på Paul Blart: Mallcop, den var lite mer lättsam och rolig. Sen var klockan massor och det var dax att sova.

Helgen blir väl rätt trist. Affärsmöte imorrn och så kommer kanske några kattmänniskor och kollar lite på Tilda på söndag. Resten av tiden kommer jag ha råångest inför resten av året... Fy fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback