A blue little box...

Det var en riktigt bra dag igår. Jag hann vara ute med Tilda i solen där hon smög på och jagade gräshoppor. Sen åkte jag till Västertorp.

Strax innan vi skulle bege oss till festen överraskade Fredrik mig med en liten blå ask...


Jag blev väldigt förvånad, och glad såklart, små Tiffany's-askar har jag bara sett i filmer. I asken låg ett jättefint silverarmband. Jag har ju insett att jag tycker bättre om silver än guld och det armbandet jag brukade ha innan var inte ens äkta silver så Fredrik tyckte jag skulle ha något lite bättre. ♥

Jag hade nog inte så höga förväntningar på festen, men det visade sig bli en riktigt lyckad kväll. Jag fick bl a telefonnr till en tjej som jobbar på SonyEricsson, perfekt nu när jag behöver en ny mobil! Det bjöds på kräftor, och jag åt sjukt många... Har ju inte varit på kräftskiva på ett antal år tror jag. Men nästa helg är det dags igen. ;) Vi stannade självklart längst av alla och var väl hemma vid 4-tiden imorse. Så idag har vi degat framför fotbollen hela dagen och min underbara pojkvän fixade mat till bakismonstret (moi). Dagen efter är det bara äta som gäller, haha!

Förresten så fick
Ida en liten bebis i fredags! Vilken tur va, att det inte blev något annat!? Typ en undulat... Vilken chock lixom... Haha. Näää, väldigt söt är hon iaf, lilla Lykka. Nu hoppas jag på dop, för något sådant har jag aldrig varit på. Annars kanske de kan ha en namnfest iaf... Stackars Ida hade inte den lättaste förlossningen, men nu verkar ju allt vara bra. Ska bli kul att få se bebben sen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack tack! Fast här blir det inget dop inte. Men något slags firande blir det nog! Det är bara att komma över när det passar. Det är bara att ta en dag som passar dig.

Annika- du får gärna hänga med om du vill! Om du vill alltså...

Postat av: Annika

Oj, såg inte denna kommentar förrän nu! Följer gärna med och kollar in skrutten! :) Vi får försöka lyckas matcha in nån dag då alla kan..

2009-08-19 @ 18:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback