090814

Det blev ingen utomhusbio i onsdags. Regnet hängde ju i luften så det blev en gigantisk räkmacka på Kvarnens uteservering vid Medis samt Sommaren med Göran på bio med ett gäng glada tjejer istället. Väldigt rolig film, se den. Fredrik är fortfarande lite sur för att han inte fick följa med...

Men han och jag gick på bio igår kväll. Det blev Baksmällan, den var också rolig, speciellt bilderna på slutet... ;) Senare när vi kom hem kollade vi på ännu mer film. Såg slutet på Lars and the real girl, som vi börjat titta på för en tid sedan. Lite konstig men smårolig film. Sen såg vi The last house on the left. Den var hemsk. Alltså den var bra, men den innehöll en vidrig och ganska lång våldtäktsscen och ganska så mycket blod. Men det är väl typiskt Wes Craven, fast den här gången hade han utelämnat humorn som fanns i Screamfilmerna.

Tror jag fick en panikångestattack inatt, väldigt obehagligt, och jag vet inte ens varför. Ja, jag vet, jag är knäpp...

Idag har vi degat i soffan (jaaa, hela dan...) och svurit över att jag är student. Det kryper i kroppen på mig konstant, vill va klar med skolan och ha jobb nuuu! Kunna flytta, kanske resa... Fast de som gått ut skolan och hunnit jobba ett tag säger att man inte har så mycket mer pengar, men ändååå! Jag vill bli klar med det här! Fyra månader kvar till examen nästan precis, läskigt.

Imorrn ska vi på 30 års fest. Ska bli roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback