Usch

06.48 går min t-bana imorgon bitti. Och så kommer det att vara i 12 veckor framåt. Jag dör...

Dagen började bra, kom upp tidigt, städade, duschade och massa sånt nödvändigt. Åke till V-by och lämnade tillbaka ett par sneakers och lite senare upptäckte jag att kassörskan missat rabatten så jag hade fått 100 kr för mycket tillbaka. Hittade ett par andra på Nilson och köpte dem istället. Sen var jag upp på Gina och bytte en kofta mot lite andra kläder. Känns bra med lite nytt nu inför hösten.

På eftermiddagen kom ett par från Bromma och tittade på Tilda och allt verkade jättebra. Men de ringde nu och sa att Tilda nog inte var rätt katt för dem. Lite dumt att ge en massa falska förhoppningar kan man ju tycka... Inte för att jag skulle ge henne till vemsomhelst men de var verkligen jättepositiva och verkade vara väldigt bra kattmänniskor, därför blev jag så besviken.

Mamma och Jorge hade rensat källaren inför flytten och kom över med de tre kartonger jag ställde där innan jag flyttade till Umeå. Det var mest skit i dem. Det som var roligt var mina gamla skolarbeten. Sen låg det en massa dagböcker i den ena kartongen, men de var mest deprimerande, haha.

Under kvällen har jag försökt få in en film i min nya mobil, men jag fattar inte hur man gör
.

Och inatt kommer jag inte kunna sova för att jag vet att jag måste upp sjukt tidigt imorrn. Bläää! Nervös är jag oxå. Var ju så bra på SB, är rädd att det inte ska bli lika bra. Men vem vet, det kanske till och med blir ännu bättre. Typiskt mig att oroa mig för saker innan de händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback