Torsdag

Godmorgon, eller kanske gomiddag...

Var uppe strax efter 8 och samlade ihop en massa tvätt innan det var dags att bege sig till tvättstugan, detta hemska fenomen som jag önskar att jag kunde få slippa... Nu hänger tvätt på tork precis ÖVERALLT i min lilla lägenhet. Det värsta är väl att mycket förmodligen inte ens är torrt imorrn när jag ska packa. Fast jag vet fortfarande inte vad jag ska ha med mig i klädväg.

Ska snart hämta den sista tvätten och sen undrar jag om det är så pass varmt att man kan lägga sig på stranden... Hade ju varit nice, men det ser ut att blåsa lite.

Igår var jag och Annika på gymmet på kvällen, men det blev inte så jättemycket tränat för Annika hade problem med sitt ben. Men en halvtimma tror jag vi fick ihop iaf, alltid något.

Och igår hörde Sony Ericsson-tjejen av sig! Hon skulle kolla upp priset idag och sen höra av sig till mig. Jag måste ju köpa en ny oavsett, så det är väl bara att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback