Pengar

Vilken tur jag har. Idag är det ju sista dagen i skolan på väldigt länge och när jag stod i duschen så funderade jag på hur jag skulle göra med min studieförsäkran när den kommer då jag inte är i skolan. På den nivå jag läser så måste man skriva ut studieförsäkran, skriva på den och sedan lämna den till skolan som skriver på och skickar den vidare till csn. På andra utbildningar har jag bara behövt logga in på csn och lämna försäkran via datorn. Men iaf, jag tänkte på om jag skulle behöva skicka den via brev till skolan, eller om jag skulle behöva åka dit någon dag. Lite senare loggade jag in på min mail och såg ett meddelande om beslut från csn! Snacka om tajming! Nu kan jag skriva ut pappret före eller efter föreläsningen vi har idag. Och så kommer pengar nästa vecka. ;)

Kanske hjälpte lite att jag mailbombade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback