Me want

Vad jag älskar när Tilda snarkar. ;) Det låter så sött! Samma sak när hon suckar.

Inatt hade jag våta drömmar om denna:




Den har allt jag drömmer om:
• Balkong
• Tvättmaskin och torktumlare-jag är så j-a trött på tvättstugan
• Diskmaskin-måste va riktigt skönt att ha
• Klädkammare!!!
• Bänkyta i köket-just nu har jag ingen, fan jag har inte ens ett kök...
• Den är NY=fräsch, I like!
• Sen gillar jag när det är sådär öppet mellan kök och vardagsrum

Denna lägenhet ligger i Fredriks hus. Tyvärr så är den inte hans... Jag tyckte att han kunde få byta sin lilla lägenhet mot denna men tydligen så brukar det inte vara aktuellt att göra så. Mycket dåligt. Jag har försökt klura ut något bra, typ muta mäklaren, hota honom eller försöka sprida ut till potentiella köpare att det finns råttor i lägenheten (mycket troligt i ett nybygge?)... men men...

Är ju synd att man är student och inte kan ta lån. Eller ett mindre lån kanske man skulle kunna få ta, men det vore väl lite dumt när man inte vet hur arbetssituationen ser ut efter december. Är väl bäst att vänta med sånt tills man är fast heltid någonstans. Men jag kommer att gråta en skvätt ändå nu... Men har ni en mille eller två som ligger och skräpar så tar jag tacksamt emot, haha!

Nu ska jag bege mig till skolan för ännu en meningsfull (tror knappast det) lektion. Jag tippar på runt 1 timme effektiv tid och 2 timmar väntan på de (den) som är lite långsammare och skitsnack...

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag råkar ha en mille hemma i madrassen.. Jag tycker bara det är så kul att låtsas gå runt att va pank. INTE!! Kan man vinna på lotto utan att spela?

2009-08-13 @ 16:01:48
Postat av: Linda

Hahahaha, man kan ju fan inte ens vinna OM man spelar. Sjukt system det där. Det blir till att råna en tät pensionär... fast vad jag har hört är de ju inte så täta... men jag antar att de är lättast att brotta ner...

2009-08-14 @ 18:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback