Ledig

Här händer inte mycket alls. Men jag antar att det är rätt skönt.

Igår sov jag bort större delen av dagen eftersom Tilda höll mig vaken hela j-a natten... Var ju helt förstörd ju.


Ondskan själv?

När jag försökte sova där på dagen så satte pensionärerna igång med samtal om rabatten här utanför, så det var bara att pilla in öronpropparna... Sov några timmar iaf, och sen var ju halva dagen borta, men men.

På kvällen blev det gymmet med Annika och sen kollade jag på Mammut, som jag tjatat så länge om att jag vill se. Väääldigt bra, typisk Linda-film!



Men 45 spänn är egentligen lite väl dyrt för en film. Hade jag gått bort till Ica hade det kostat 25 tror jag, men det orkar man ju inte...

Måste till Annika i veckan eftersom jag lyckades bryta av min högra tumnagel i söndags. Jävligt irriterande, för det blir ju så fel när en nagel är paj, ser inte så bra ut lixom. Var ju så fint innan.

Imorrn tänkte jag nog ta mig ner till stranden. Om jag vågar göra det själv... haha! Har hört att det ska bli riktigt varmt iaf. Fast det är det väl nu oxå, men man bör vara ute i god tid om man ska ner dit. Så jag satsar på imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback