Jag får liksom ingen ordning

Vad fasiken gör jag uppe fortfarande? Jo, jag vet att det är lördag, men jag gör ju ändå inget vettigt och har en del jag borde göra imorrn, så sova vore faktiskt rätt smart.

Dagen blev inte fullt så illa som jag hade trott. Däremot borde jag kanske varit mer produktiv, men men.

Inte ett pip från min älskling. Men det innebär väl att han har kul, och det är ju bra. Fast förra året fick jag ju ett mess där det stod typ: "Tittar du på stjärnorna så ser du samma sak som jag"... Men jag antar att man inte kan få ALLT hela tiden.


Jag kollade på filmen från mammas bröllop idag. Det var väldigt trevligt. Spolade först förbi mitt tal, men sen tänkte jag "vänta nu... det där såg ju inte alltför illa ut..." Och så illa var det ju faktiskt inte. Jag såg ju riktigt snygg ut, speciellt i håret. Och mitt tal var ju klockrent, typ kortast i världshistorien, men jag fick ju med allt. Jag är så jäkla bra! ;D Å lite senare i filmen så såg man mig och Fredrik dansa, såg jätteromantiskt ut, och det var det ju... ♥

Har laddat ner Lasses nya låt som ringsignal på mobilen! Snart kommer väl hela albumet? Måste hålla utkik, vill ju ha den där boken oxå! Tyckte dock att det var roligt att Lasse finns under genre "rock/metal" på sonyericsson.se, hehe. Men ok, det kanske är lite rock, men knappast metal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback