Hemma igen

Hemma från landet nu. Eller jag kom hem vid nio-tiden. Jag fick skjuts hela vägen hem den här gången oxå. Så himla snällt, ingen är tacksammare än jag över att jag slapp åka t-bana oxå. Det har varit en väldigt skön helg. Vädret var väl inte perfekt men eftermiddagen och kvällen både igår och idag var riktigt sköna. Badade till och med igår, men det var ju svinkallt! Kändes mycket kallare än när jag badade 1 juni.

Den 21 augusti åker vi till landet igen, men då är vi 4 par som ska ha lite kräftskiva. ;) Ska bli skoj!

Tilda blev jätteglad när jag kom hem, och nu har hon lagt sig på väskan för att se till att jag inte åker iväg igen...

Semester... fyfan vad skönt!

Som sagt, hör gärna av er om ni vill hitta på något.

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback