Gomorron

Katarina ringde imorse och sjöng "gomorron gomorron!" i luren. Då blev jag lite rädd att jag missat att vi skulle ses i gruppen eller något, men hon skulle bara stämma av lite eftersom hon var borta i onsdags. Tur det för jag har inte tid idag. Ska städa iordning lite här, packa och gå ut med Tilda en sväng. Sen åker jag till Fredrik. Saknar honom massor nu.

Igår kunde jag inte somna för att jag tänkte på hur hektisk den här hösten kommer bli... Jobbigt. Men tänk vad skönt när allt är över, om man har jobb då såklart. Sen när jag väl somnade drömde jag mardrömmar... Kanske tur att man slipper sova ensam de närmsta nätterna.



Igår var Tilda och jag ute en sväng. Hon låg dock mest stilla med nosen i vädret. Kanske så att det flyger runt en massa intressanta dofter när det blåser.

Det var ju ingenting på tv igår så jag la mig med Ipoden och kollade på Benjamin Button. Sen upptäckte jag att klockan började närma sig 20. Började fundera på om jag skulle ta en paus i filmen, och pallra mig iväg till gymmet. Först kom jag fram till att jag inte orkade, sen gjorde jag det ändå.

När jag kom hem möttes jag av typ hundratals (ok, det kanske var 10-15 stycken... men ändå!!!) såna här:


Hela taket över min lilla trapp är fullt av spindlar! Så j-a vidrigt! Å vissa är ju inte särskilt små heller. Snart kommer jag inte ens våga gå in eller ut genom dörren. Tänk om en hoppar på mig, då blir det definitivt en hjärtattack... Kan ingen bara komma med en högtryckstvätt och spola bort äckelspindlarna!?

Jaja, jag kollade iaf klart på filmen sen när jag kommit hem igen. Den var bra, fast jag störde mig väldigt mycket på tanten som låg och knarrade i sängen. Hon pratade så jobbigt. Men annars mycket bra. Jag låg och var avundsjuk på Cate Blanchett's hår... :)

Nu måste jag börja styra upp allt här hemma. Ha en mysig och rolig helg, det tänker jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback