Det går rätt så bra nu...

Jag är i chock...

Sitter i skolan. Loggade in på Nordea i början av lektionen för att se om jag kunde se någon lön. Först såg jag en, som var högre än den SB-lön jag väntat mig, så jag antog att det var ICA-lönen (gjorde förenklad inloggning och då kan man inte se alla uppgifterna, utan bara själva beloppet). Men nu loggade jag in igen och då fanns det ytterligare en lön, som var ännu högre. Skumt... Men trevligt! ;) Måste dock kolla specarna så t ex inte SB glömt att dra av för rikskupongerna. Fast jag är ganska säker på att jag la in det avdraget på min lön innan jag slutade...


Vad skönt då, nu kan jag klara mig utan csn-pengarna, ett tag iaf... Känner mig en aning lättad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback