090825

Att gymma eller inte gymma... det är frågan... Är trött. Men det var jag igår oxå, och lyckades ändå pallra mig iväg på något konstigt sätt. Jaja, har 2 timmar på mig innan de stänger.

Linas kvällsbok på tv nu. Konstigt, för jag pratade faktiskt om den idag. Berättade för Frida om min redovisning om kvinnlig onani, haha!

Frida och jag var förresten och spanade in Tjallamallas rea efter skolan. Jag hittade en jättefin väska, men hade inte lust att betala 400 kr, trots att den tidigare kostat det dubbla.

Jag var till SF och köpte biljetter till stand up med Jonas Gardell den 1 oktober. 150 kr kostar biljetterna, mycket bra. Dessutom var kassörskan snäll och lät mig få två biljetter till förhandsvisningen av filmen Prinsessa, trots att jag inte hade guldkort. Är det någon som vill se den? Jag tror inte att Fredrik är så sugen på den. Handlar om en överviktig konstig tjej från landet som vill bli skådespelare, om jag fattat det rätt.

Sen när jag kom hem köpte jag biljetter till Winnerbäck och Manson. Ja alltså de ska ju inte spela tillsammans, även om det nu hade varit ganska intressant. Winnerbäck spelar den 7 november och Manson två dagar senare. Fullt upp för mig och Sara med andra ord. ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag vill se!!

2009-08-25 @ 21:15:08
Postat av: Anonym

Yep nu jävlar ska vi på konserter jiiiipiiiieeeee! Puss på dig!

2009-08-25 @ 21:41:10
Postat av: Leia

Ett hemmagym skulle vara något =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback