090819

Äntligen helg! Långhelg!

Hade en väldigt produktiv dag igår då jag hann med en hel del. Idag höll jag på att avlida på första lektionen, klarar inte av när någon står och babblar i tre timmar. På eftermiddagen gjorde jag pivottabeller, det var väl lagom kul. Men en sak är säker, höstterminen kommer bli galet tuff. Tur att jag sa upp mig. Lärarna sa t o m idag att "ni FÅR INTE jobba i december"...

Jag höll på att avlida ytterligare en gång, på vägen hem. Det kändes som världens längsta t-baneresa. Hur f-n ska det gå när man ska praktisera i Mörby då? Blir ju ytterligare en halvtimma lixom. Fredrik kan ju räkna med mer besök i höst...

Och vad gör min mobil med ett av mina finaste sms? Jo, mobiljäveln byter ut det mot en kopia av ett annat. Händer var och varannan dag nu. Dessutom började den brumma väldigt konstigt förut. Så nu börjar det snart bli panik att köpa en ny. Messade den där tjejen som jobbar på Sony Ericsson, men hon verkar inte va så bra på att svara. Antingen fyllesnackade hon bara i lördags (fast det verkar lite konstigt) eller så har hon supit bort mobilen eller något så hon inte ens fått mina mess. Jag måste iaf ha en ny mobil snarast! Enligt henne kunde jag ju få någon dryg tusenlapp i rabatt, vilket vore super.

Hittade en "tejpbit" på min tröja nyss. Sen upptäckte jag att det inte alls var en tejpbit utan någon slags puppa/kokong med en larv i(!). Äckel! Vart fan kom den ifrån lixom!? Nu kryper det i kroppen på mig för det känns som att något djur har lagt såna där vartsomhelst i min lägenhet, hoppas inte det...

Vi fick två återbud inför kräftskivan i helgen. Så är det någon som vill med är det bara att hojta. Vi åker alltså till Nyköping på fredag och så är det kräftskiva på lördagen. Fredriks kompis jobbar i fiskaffär/restaurang så han ska ta med svenska kräftor. Det finns sovplats, ev får man dela säng med Tobbe... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback