090421

Jag hoppas verkligen att det stämmer att det kommer lite värme till helgen. Jag är sååå frusen just nu. Trött, frusen och lite småhängig, inte sjuk, men sådär så att man bara vill krypa upp nära någon i en soffa under en filt framför en bra film.

Min badrumslampa har slutat funka, jag får duscha och kissa i totalt mörker... Jag förstår inte hur man ska kunna komma åt lysrören så att man kan byta ut dem, det går inte att ta bort den där plastgrejen som sitter för. Jag försökte förut men fick ge upp när jag höll på att ha sönder den. Måste ringa bovärden imorrn, vill ju ha det fixat innan helgen. Lysrör som är så dyrt, fan!


Skulle precis beklaga mig över att det knappt kommit några sms från Prag idag, igår fick jag massor, men nu kom det ett. Fast nu blev jag bara avis för han och Tobbe sitter och dricker öl och tittar på solnedgången. Haha, jag har redan frågat om det var risk att jag blir brädad av Tobbe, men jag var tydligen sötare, så det ska inte vara någon fara. ;)

Längtar till fredag! Lön! Kommer shoppa upp en del redan första dan, men det är ju så det brukar vara, så det ska väl gå bra ändå. Ska fixa håret oxå, alltid trevligt, men dyrt... Och så blir det väl till att köpa lysrör oxå, om bara någon kan visa vilka jag ska köpa och hur man ska få bort skyddet så att man kan byta.

Hmm... Jag borde ha köpt kaffe förut... tror att jag kommer att behöva det imorrn. Ska man orka nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback