Torsdag

Först längtar jag till söndag, sen längtar jag till torsdag eftermiddag. Ledighet är nr 1 just nu. Idag har det varit både roligt och konstigt nog segt på praktiken. Imorse gjorde jag klart powerpointpresentationen till indroduktionen för de nyanställda. Strax efter elva gick vi upp till femman (lyxvåningen...) och åt lunch. Sen lyssnade vi på någon säkerhetsgubbe innan min handledare berättade för de nyanställda om hur löner och tidrapportering och sånt fungerar. Efter det gick hon och jag ut en sväng och lyxade med glass. :) Sen var jag så trött att jag trodde jag skulle dö... Slutade dock en timma tidigare än vanligt eftersom hon skulle iväg. Imorrn kommer hon senare, så jag har fått i uppdrag att surfa runt på företagets intranät i nån timma...

Igår åkte jag hem till Fredrik. När jag kom fram satt han och solade på balkongen(!). Jag var rätt trött igår oxå, höll på att börja gråta när vi hade olika sätt att göra köttfärssås på... och då var det inte ens så att vi bråkade. För det har vi aldrig gjort. Sen kollade vi på Marley and Me, och kunde jag inte hejda tårarna. Den var inte helt fantastisk, men slutet var sorgligt, och jag är ju sjukt blödig för djur. Efter det kollade vi på en skräckfilm som var väääldigt konstig, men den var väl oxå ok. Har ju sett värre.

Hmmm... Hade massor mer att skriva, fast nu får jag inte ihop det till en bra text... får väl ta det senare. Men jag skulle iaf bl a säga att jag har en väldigt snygg, snäll och omtänksam pojkvän. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback