Tristess

Ont om saker att göra. Inte i största allmänhet alltså, utan bara här. Min handledare tycker att jag arbetar för snabbt, trots att jag maskar... Illa...

Sitter och läser lite trygghetsrapporter från förorter som Sätra och Hässelby. Väldigt intressant faktiskt. Som kvinna löper man en ganska mycket större risk att bli misshandlad av någon man känner än någon man inte känner. Är inte det lite läskigt. Det visste jag ju iofs redan, men jag satt och tittade på siffrorna här...

Våldgästade Fredrik igår, han hann väl knappt komma hem innan jag stod där och hängde på låset, haha! Det var skönt med sällskap i alla fall, även fast jag hade väldiga problem att somna. Är ju knäppt att man kan vara helt förstörd av trötthet men ändå inte kan sova när man ligger nerbäddad i en skön säng. Finns ingen logik...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback