Torsdag

Nu har jag felanmält en massa saker till min bovärd. Han lär ju svära som fan över den långa listan jag rabblade upp i mailet... men men, vad gör man när spisen e paj, kylen låter och håller en vaken på nätterna, brickan till miljöstugan inte funkar, lysrören i badrummet e paj och det inte ens går att byta ut dem eftersom man inte kan ta bort "skyddet" osv osv?

Fick alldeles nyss ett samtal från en stackars telefonsäljare. Jag var snäll och sa snabbt att jag själv arbetat med sånt och att jag redan visste att jag inte var intresserad. En av de värsta sakerna man kan göra mot en säljare är att lyssna jätteintresserat genom hela manuset (för de har alltid ett manus) för att sedan bara säga NEJ TACK! Det var verkligen hemskt de gånger att man trodde man skulle komma till ett avslut (köp) med en kund och sen bara tvärvände de.


Blev ingen go-kart idag. Det var några till som anmälde sig, och jag kände mig så hängig så jag hoppade över det. Fan, det hade ju varit kul, men samtidigt hade jag nog inte orkat hela kvällen, för det var ju lite prisutdelning och middag och sånt oxå efter den 90 minuter långa körningen, så man hade inte varit hemma förrän sent. Men jag satsar på att hänga med på bowling i maj istället, och så vårruset med tanterna, haha! ;D

Det var förresten någon som tog den där tavlan idag, den jag ville ha... Den försvann ganska långt innan mamma fick välja. Kanske tur för henne, så hon fick något hon ville ha istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback