Skärtorsdag

Hej hopp! Skön dag idag om jag får säga min åsikt. Det var lite kul på praktiken när alla sprang runt med godis i munnen och knappt kunde prata. Personalavdelningen fick ju ett gigantiskt påskägg häromdagen.

När jag slutat fick jag gå runt i V-by i hundra år innan mamma var klar på massagen. Sen åkte vi till min moster där vi fikade. Julia och jag målade påskbrev.

 
Här är bilder från morfars 60-års kalas. Jag och Julia lekte trollkarl. Abrakadabra, hokus pokus! Jag är en fantastiskt bra trollkarl måste jag säga, lyckades till och med trolla fram en kanin ur hatten.

Efter fikat idag åkte mamma och jag iväg och inhandlade en grej. Tilda var rätt nyfiken på påsen när jag kom hem. Men vad som är i kan jag tyvärr inte avslöja just nu.


Inget Nyköping i helgen, istället blir det påskmiddag hos mormor och morfar, och det går väl bra det med antar jag. Men jag saknar Fredrik, så jag hoppas på biomys på måndag. Fi faen va gött att va leeedig ända till tisdag! Fast å andra sidan lever jag väl bara till torsdag, för då blir det ju go-kart, höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback