Migrän

Hellu!

Vaknade vid fyra imorse med jordens migrän. Tog några värktabletter och försökte somna om men det gick inte så bra. Sen var det en katt som gick runt här och gnällde, ett kylskåp som stod och brummade, nån som körde nån slags maskin här utanför plus att grannarnas tv stod på på högsta volym. Jag höll på att bli galen. Det enda som hjälper när jag har migrän är mörker och vila i ett tyst rum. Jag stannade iaf hemma från praktiken idag. Hade ändå mest papperssortering på schemat, så det känns inte som att jag missade något viktigt. Jag är rätt bra på att sortera papper.

Till slut gick huvudvärken över framåt eftermiddagen. Jag såg till att ta ut lite vinterkläder och skor till källarförrådet samtidigt som jag tog in min vårjacka och mina ballerinaskor istället. Sen gick jag och den gnälliga katten ut en sväng.


Lukta på kvistar kan man tydligen göra i typ timmar... Säkert en annan katt som gnidit sin rumpa mot den eller något. Nice!

Imorrn är det väldigt kort "arbetsdag", 3,5 timmar cirka. Det blir ju asbra. :) Sen ska jag och mamma hem till min moster där jag ska hämta min kamera och mamma ska kolla på förslag till bröllopsinbjudningar. Sen ska vi ut på hemligt uppdrag... ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback